Nahajate se:
Pametni sprehodi - interpretacija dediščine z uporabo aplikacij
Pametni sprehodi - interpretacija dediščine z uporabo aplikacij
18. 8. 2023
KD L.
177
Izobraževanje
Potrebna je predhodna prijava
KD Legende
Janja Sivec
šmarje pri jelšah , 3240 Šmarje pri Jelšah
Termini
21.09.2023 (četrtek) ob 16:00
Vabljeni na delavnico, kjer bomo spoznali možnosti, ki jih nudijo spletne aplikacije pri snovanju samo-vodenih sprehodov po naravni in kulturni dediščini.
Program delavnice:
– Predstavitev platforme Actionbound (namen, funkcionalnosti, delovanje, možnosti uporabe, uporabnost statistike)
– Skupinsko delo – priprava scenarija za samo-voden sprehod
– Praktična uporaba aplikacije (vnos scenarija in potrebnih elementov)
– Testiranje, popravki
– Objava sprehoda
– Predstavitev platforme Actionbound (namen, funkcionalnosti, delovanje, možnosti uporabe, uporabnost statistike)
– Skupinsko delo – priprava scenarija za samo-voden sprehod
– Praktična uporaba aplikacije (vnos scenarija in potrebnih elementov)
– Testiranje, popravki
– Objava sprehoda
Udeleženci se bodo spoznali z aplikacijo Actionbound in skupaj zasnovali samo-voden sprehod na konkretnem primeru dediščine Šmarja pri Jelšah.
Udeleženci za uspešno delo potrebujejo pametni telefon s polno baterijo, priporočen tudi prenosnik za spoznavanje uredniških funkcij platforme Actionbound.
Delavnica traja približno 4 ure.
Delavnica poteka v sklopu študijskega krožka Moj kraj – dediščina Šentvida pri Grobelnem in je brezplačna.
Število mest je omejeno na 8.
Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oz. do 18. 9. 2023 na info@dlegende.com.
Spoznajmo vodjo delavnice:
Vid Slana se je z igrifikacijo in digitalizacijo pri interpretaciji naravne in kulturne dediščine srečal med projektnim delom na mladinskem centru. Je avtor ali soavtor več družabnih iger na temo lokalne dediščine, avtor ene izmed prvih sob pobega za neformalno izobraževanje mladih o lokalni dediščini ter avtor igrificirano-digitaliziranega samo-vodenega sprehoda v arheološkem parku Rifnik – Lov na zaklad na Rifniku, ki ga je od jeseni 2020 do danes odigralo več kot 1000 obiskovalcev.
Vid Slana se je z igrifikacijo in digitalizacijo pri interpretaciji naravne in kulturne dediščine srečal med projektnim delom na mladinskem centru. Je avtor ali soavtor več družabnih iger na temo lokalne dediščine, avtor ene izmed prvih sob pobega za neformalno izobraževanje mladih o lokalni dediščini ter avtor igrificirano-digitaliziranega samo-vodenega sprehoda v arheološkem parku Rifnik – Lov na zaklad na Rifniku, ki ga je od jeseni 2020 do danes odigralo več kot 1000 obiskovalcev.